onsdag den 16. februar 2011

Fede Fanø - naturlig wellness

Min julegave var en forlænget weekend på Fanø.
Dejligt!!!
Der var både en dag med ravvejr og en dag med ruskevejr - det var faktisk så koldt og blæsende, at vi fløj fra Sønderho til Nordby, stive af frost! Og så endda vind fra sydøst; mærkeligt...
Alletiders kur mod almindelig vintertræthed - en slags naturens egen wellness.
Dog måtte jeg opgive at flyve med min nye, semiprof styredrage. Enten er jeg ikke semiprof nok eller også var der simpelthen for meget vind - i hvert fald fløj jeg nogle meter gennem luften, mens mine arme blev længere og længere, indtil jeg fik åndsnærværelse nok til at lægge dragen ned. Men så må jeg jo bare komme tilbage en anden gang og prøve...

Stranden flød med søpindsvineskeletter

Rebeccas glæde ved at finde en konkylie blev afløst af et skrig...

Resultatet af 20 minutter


Fanøs højeste hund
Efter vask stadig stærkt duftende af rådden krabbe

Forblæst

Ministrand ved foden af Pælebjerget

Vi fandt min oldefar i Mindelunden i Esbjerg

Kælefisk

Ingen kommentarer: