lørdag den 26. februar 2011

Kogletrold og hilsen fra Firenze



Rebecca skulle til fødselsdag i dag, så vi måtte i gang med en gave. Først skulle det have været et dyr af emballage, men så havde vi ikke noget tomt.... kan stadig ikke forstå det, det plejer at flyde over alt. Nå, men jeg har jo altid lidt samlinger rundt i krogene, så vi fandt kogler og nødder i stedet. Og en tot pels - det er tippen af hundens legetøj. Fiskestangen er en tændstik - det siger lidt om størrelsen af fisken - og ikke mindst fiskens øjne, som Rebecca havde lidt bøvl med at lime på.

Mens jeg ledte fandt jeg denne søde hilsen fra en veninde. Hun var en overgang - det er så åbentbart allerede 20 år siden? - bosat i Firenze, og sendte mig dengang denne lille, fine bog. Den er simpelthen tæt beskrevet. Dejligt og hyggeligt at genlæse - og jeg sender dig mange varme tanker, Anne (ja, vi er mange, der bærer det flotte navn).

Ingen kommentarer: